Planer om DIY inlägg/video


Idag har jag hängt en del på Pinterest. Har verkligen fått en riktigt inspirations boost, kanske nästan lite väl mycket. Ni förstår, jag blev lite väl ivrig och började intala mig själv att jag ska försöka göra DIY/pyssel videon!? I iverns rus gjorde jag till och med en liten DIY logo. Det vore så roligt att pyssla och dela det med er. Samtidigt känns det väldigt skrämmande att bli filmad. Hur som helst har jag skrivit en lång lista med DIY projekt jag vill göra under våren och sommaren. Vad det blir får väl tiden utvisa.
Vad tror ni om detta? Är det okej att göra youtube eller likande då en har ett annat jobb också?
silje

3 reaktioner på ”Planer om DIY inlägg/video

Kommentera / Leave a comment

