Two Years Anniversary

Igår fick jag en påminnelse om att min blogg här på WordPress fyller hela två år! Bloggat, har jag gjort längre än så på diverse portaler, men hela två år har gått sedan jag registrerade mig här. Det är rätt roligt att se tillbaka på de två åren och bloggens utveckling. Känner att jag är ganska nöjd med hur den utvecklats, men det är klart att jag har större ambitioner – kanske med tiden. Vem vet vad som händer det kommande året? Något som jag verkligen skulle vilja börja med här på bloggen är DIY (gör det själv) inlägg eller videon. Vad tror ni om det?
Dagen till ära lade jag ihop ett collage med celebration tema.

Two Years Anniversary

silje

Kommentera / Leave a comment

