Sunday Mornings

Det är ju något så fantastiskt med söndagar på något vis? Ibland känner jag åh nej, jag behöver en dag mellan lördag och söndag men ibland känner jag mig tillfreds med att det helgen slutar här. Har inga direkta planer för dagen, men skulle så hjärtans gärna göra lite DIY videon. Tyvärr har jag inte riktigt något material hemma, annat än till drömfångare. Skulle kanske någon vara intresserad av en sådan video?
Söndagar är också bra dagar till att tänka och fundera på livet och annat flummigt över en kopp kaffe. Just nu har jag sådan lust att resa att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har drömt massor av konstiga saker den här veckan, och vaknat kring fyra varje morgon. Jag har bland annat befunnit mig i någonstans i Thailand och i New York i mina drömmars värld. Hur fantastiskt?

silje

En reaktion på ”Sunday Mornings

Kommentera / Leave a comment

