Fotografering – Face Look

För någon vecka sedan försökte jag mig på att fotografera ”Dagens Face Look”. Inte det lättaste att göra själv, ska jag säga. Och att få färgerna att synnas rätt på bild, är också en utmaning. I torsdags lekte jag lite med ”burn” verktyget på photoshop och fann att jag kunde framhäva färgerna lite bättre på bilden för att få tydligare fäger exempelvis över ögonsminket. Det blev kanske lite too much då jag försökte framhäva min blusher på kindera?

silje

3 reaktioner på ”Fotografering – Face Look

  1. Såå fint! :)
    Svar: jåå jag skulle också blivit frustrerad om det inte varit så att jag behövde en tandkräm! :) tandkräm är tråkigaste överraskningen…

Kommentera / Leave a comment

