Throwback Thursday




Missade förra veckans Throwback Thursday, men nu är ‘serien’ tillbaka. Idag blickar jag tillbaka till sommaren 2013 då vi fick nycklarna till vår nuvarande lägenhet. Det var ju alldeles som en dröm, kändes riktigt overkligt. Nu känns det redan som en evighet sedan, trots att vi nyligen fick sista rummet färdigt.

Det är roligt och intressant att gräva i bildarkivet. Ibland hittar jag bilder som jag glömt att jag tagit, men får sedan åka flash back karusellen till den tiden och återuppleva allting igen. Vad tror ni om att åka några år tillbaka, exempelvis till min tid som au-pair eller gymnasietid?
silje

Kommentera / Leave a comment

