Lørdagskos


Idag har jag varit på akupunktur för andra gången, och nu är nackspärret nästintill borta! Spänningarna känner jag fortfarande av, men nackens rörlighet är inte lika begränsad längre och jag kan vända mig fritt och stiga upp ur sängen utan att behöva lyfta huvudet. Rekommenderar, alltså!
Jag har unnat mig lite karameller och snittblommor. Tycker den här lilla hjärtformade vasen är alldeles ursnygg och vårig. Idag är det faktiskt vårigt där ute, solen värmer och luften doftar nästan lite vår vill jag påstå. Senare idag är vi ett gäng som skall äta en sen 3-rätters middag på Fiskars Wärdshus. Det blir mycket gemytligt.
silje

Kommentera / Leave a comment

