Inrednings inspiration – badrum

Låt oss fylla denna tisdag kväll med lite badrumsinspiration från Westerbergs! Jag har alltid fascinerats av vackra och välplanerade badrum. Ett vackert badrum får gärna ha ett badkar av lite speciellare stök eller också en bubbel pool.

Trots att jag inte är i närheten av att varken köpa eller planera hus, gillar jag att planera i hjärnkontoret hur mitt framtida badrum skall se ut. För tillfället ser jag framför mig ett rymligt och ljust badrum med en antik skänk i vilken ett handfat är inbyggt i. Ovanför skänken hänger en stor spegel med en shabby chic ram runt. På golvet står ett badkar likt de på bilden eller kanske en bubbel pool.




Bildkälla: Westerbergs
silje

Kommentera / Leave a comment

