9. Favorit Resa

Okej, hur tänkte jag här? Hur skall jag kunna välja en endaste resa som favorit? Jag har verkligen passion for traveling, så för att inte fylla inlägget med ett hundra tals bilder behärskar jag min iver till endast två bilder. Ni känner säkert igen vyerma, och om inte så kan jag ju berätta att det är delar av Venedig – Italien ni vet, på bilderna. Det var en fin resa. Men det är verkligen svårt att välja en som favorit. Det är klart att resorna till Kina, Thailand och USA var riktigt häftiga. Sen kan vi ju absolut inte förglämma mitt år i Nederländerna som au-pair där jag reste omrking i lilla landet men även kunde flänga runt i Europa för en billig peng. Extra speciellt var det då jag fick besök av bl.a. Sabina. Alla turer till Norge är ju också en favorit och mycket speciella på sitt vis. Små get aways till Tallinn eller Stockholm eller någon annan stad betyder också mycket.
Okej, jag är sämst på den här favorit listan, jag tycks alltid räkna upp flera stycken.


silje

Kommentera / Leave a comment

