Nytt till lägenheten från Popana

Tänkte visa vad jag köpte igår från Popana Interör & Armatur. Om ni inte bor i Ekenäs eller har vägarna förbi kan ni alltid kolla in deras webshop!

Muffins formerna från House Doctor är väldigt stiliga i sina gråa och vita färger. Kan inte vänta tills jag hittar ett nytt cupcake recept så att jag får ta formerna i användning. Det syns kanske inte så bra på bilden, eftersom de är i sin förpackning, men övre kanten på formarna är vågig. Det gör verkligen formen ännu stiligare. Om någon har ett bra recept som passar till dessa formar får ni gärna tipsa mig!

De veckade bollarna är helt i min smak – enkla men ändå stiliga, färg men ändå neutralt. Väntar bara på att inredningskvisten skall komma på plats så att jag kan hänga upp bollarna. Kallar det inredningskvist, eftersom jag inte kommer på vad trädslaget heter just nu.

Okej, låt oss tala om dessa fantastiska doftljus! Vet inte hur många gånger jag varit in i butiken och doftat på dessa om lördagarna!? Har länge tänkt inhandla ett, men det har inte blivit av eftersom jag haft beslutsångest gällande vilken doft jag skulle välja. Skulle lätt kunna ta fem stycken. Men igår fick detta ljus med doft av kiwi & aprikos flytta in. Ljuset är dessutom vegetabiliskt och fritt från stearin och andra ämnen vilket gör att en kan massera in det på kroppen efter att ljuset tändts. Läste även på webshoppen att det innehåller vitamin E.
silje

Kommentera / Leave a comment

