Mangodröm med maräng & choklad

Igår fick jag ett infall, jag ville baka något och det skulle absolut innehålla mangokvargen som jag tidigare i veckan smakat på. Det blev en kaka som jag väljer att kalla för Mangodröm med maräng och choklad. Den är väldigt enkel att laga, måste bara modifiera kexbottnen innan receptet är perfekt. Den påminner väldigt mycket om cheesecake, trots att den inte innehåller någon form av ost eller liknande. Fyllningen består endast av kvark av mangosmak. Om någon är nyfiken på hur jag gjorde, kommer jag att lägga upp receptet.


silje

2 reaktioner på ”Mangodröm med maräng & choklad

Kommentera / Leave a comment

