Spring In B&W & a hint of colour

Spring In B&W & a hint of colour

Det är fredag gott folk! Låt oss inleda denna fashionabla (?) dag med ett litet collage med tillhörande story. Känner att jag absolut behöver en prickig skater skirt denna vår. Lite små lustigt, hade en liknande klädsel som detta då jag sprang omkring på mina skrangliga barnsben på ett kalas som jag var bjuden till. Jag hade en prickig kjol, vit topp och ett diadem på mig och kände mig säkert ytterst fin och flickig för en gångs skull. Och vet ni vad som hände? Jo jag dansade och flamsade omkring på gården var kalaset hölls, och plötsligt föll jag omkull. Där låg jag på mage, nästan en face plant, och kjolen hade åkt upp så alla kunde se mina Pocahontas panties…. Försöker intala mig att ingen såg spektaklet.

Senare kommer dag fem av 12 dagar 12 favoriter upp. Temat för idag är favorit inredningsdetalj i hemmet
silje

2 reaktioner på ”Spring In B&W & a hint of colour

Kommentera / Leave a comment

