Throwback Thursday


Veckans Throwback Thursday går ca ett år tillbaka då mamma och jag besökte Fairytale Cupcakes cafét i Trondheim. Det var en fin upplevelse, för att inte tala om vilken fantastisk smakupplevelse det var. Detta är absolut ett vinnande koncept som jag önskar att även skulle finnas här i Ekenäs. Tänk er ett cupcake café med fantastisk inredning, färskt kaffe, god mat och underbara små bakelser.

Dock får tanken av denna dagen också mig lite ledsen. Det var nämligen också sista gången jag såg min morfar. Vi skulle samma dag åka tillbaka till Finland och vid hade sagt hejdå och kramats. Han tackade mig för allting, och vi skilldes åt för sista gången.
silje

Kommentera / Leave a comment

