2. Favorit nagellack

Nu är snart dag två av 12 dagar 12 favorit förbi! Dagens favorit är nagellack. Jag har många favoriter, och det varierar mycket beroende på årstid, humör och så vidare. Just nu har jag Essie Candy Mint Apple på naglarna, vilket har varit en vinnande favorit flera år redan – ja, enda sedan det blev det mest ombloggade lacket kan en väl säga.

Förut använde jag väldigt ofta nagellack, ny vecka – ny färg, men efter att jag börjat jobba på hel tid så har jag skippat det. Men nu till våren lockar det mig allt oftare att lacka naglarna. För några år sedan brukade jag ofta även göra olika designs, blommor och mönster på naglarna. Intressant hur snabbt jag blev stadig på vänster handen också, ibland kunde motiven till och med bli bättre då jag använde den vänstra. Har du något favorit lack eller går du till någon salong och fixar dina naglar?

Ps. Mer om den fantastiska tapeten på bilden senare!
silje

3 reaktioner på ”2. Favorit nagellack

Kommentera / Leave a comment

