1. Favorit väska

Nu är det dags att liva upp stämningen och hitta den trytande motivationen. 12 dagar, 12 favoriter kör igång idag med temat favorit väska.


Jag har många favorit väskor, men tänkte att jag visar två av dem i detta inlägg. Den första väskan är i äkta läder, och är egentligen mammas. Lånade den en gång i tiden, och på något konstigt sätt har den blivit kvar i mina egor. Älskar hur den är lite så där sliten och lite vintage looking. Den andra väskan har jag haft i cirka ett år, och är en av de första sakerna jag beställde från Asos. Den är en klar favorit under sommarmånaderna.
silje

Kommentera / Leave a comment

