Disney

Jag kommer antagligen aldrig sluta gilla Disney filmer och den underbara musiken i filmerna. Enda sedan barnsben har jag varit en total Disney fantast. Jag uppskattar fortfarande alla filmer, både nya som gamla. Är jag uttråkad brukar jag klicka in mig på youtube och söka upp favort sångerna och sjunga dem på många olika språk. Rätt underhållande att till exempel försöka sjunga på isländska. För tillfället sitter jag bänkad i soffan och sjungar låten Let it Go ur Disneys Frozen. Jag har inte sett filmen än, måste absolut se den snart – musiken verkar alldeles underbar, lyssna på låten!

Jag drömmer också om att få gå på en riktigt bra Disney musikal i London eller New York, kan bara tänka mig hur fantastiskt bra det måste vara. Gillar ni Disney filmer och musik? Skriv gärna vilken film och vilka sånger som är er favorit. En blir aldrig för gammal för Disney!
silje

Kommentera / Leave a comment

