Blogg design etc

Just nu känner jag lite förakt till lill bloggen min, vilket till största del beror på dess design – jag vill kunna designa den precis hur jag vill! Jag anser bland annat att storleken på fonten i mina inlägg är alldeles för stor, vilket gör att hela layouten blir rätt klumpig. Bilderna skulle gärna få vara större och side bar’en mera till höger, nu känns det som om allting är ihopklämt i mitten. Ja det är många förändringar som jag skulle vilja göra, men då kräver det att jag antingen köper ett eget domän eller någon av Worpress uppdateringar eller alternativt byter portal… Tankar kring detta?

Edit: provar lite nya teman, så det kan se lite olika ut framöver
silje

Kommentera / Leave a comment

