Inför Alla Hjärtans Dag


Brukar ni fira Alla Hjärtans Dag eller göra något tillsammans med en partner eller nära vän? Tänkte tipsa om Cake Pops receptet jag gjorde i somras ifall någon vill överraska någon kär eller kanske baka tillsammans med en nära vän. Då jag lagade mina Cake Pops i somras hade jag bara tråkiga grillspett som ni ser, men under helgen såg jag i Ekenäs i en lite shop i Kungsen att de hade pastellfärgade pinnar av plast som vore ypperliga för detta ändamål!

Skicka gärna länk eller på instagram/twitter om ni provar på receptet!
silje

Kommentera / Leave a comment

