Onsdag 12022014


Dålig aktivitet från min sida här på bloggen, men tack för alla tips på matställen i Åbo! Tidigt imorgon bitti blir det avfärd mot Åbo, det är äntligen dags för del tre och fyra av kurspaketet gällande stöd- och rörelseorgans problematik hos barn – som jag väntat på denna del!
Det hade varit väldigt trevligt att hinna uppleva Åbo lite grann då jag en gång är där, men är lite rädd för att jag kommer vara alldeles för trött för att uppleva något mer än kursplatsen, hotellet och ett matställe. Men vi får se, kanske jag får en plötslig energiboost av all ny information ska tryckas in i skallen imorgon. Hur som helst blir det bra, och jag kan alltids komma tillbaka en annan gång i syfte att uppleva den vackra staden.
silje

2 reaktioner på ”Onsdag 12022014

Kommentera / Leave a comment

