Spring

Spring Wanties

Jag kommer antagligen inte sluta babbla om våren förrän den är här riktigt på riktigt. Ja, eller med närmare eftertanke kommer jag antagligen tramsa om den då också. Så jag bestämde mig för att göra ett litet inspirationskollage på polyvore för att illustrera vad jag önskar bära i vår. Det behöver absolut inte vara exakt dessa plagg/märken som är i collaget. Valde bara ut bilder på kläder och annat som jag tycker att utgör en snygg helhet. Hoppas innerligt på att hitta den perfekta läderjackan nu till våren samt en klänning i samma färg som på bilden.
Eftersom jag under vardagarna inte behöver lägga så mycket hjärnkapacitet på vad jag ska ha på mig, eftersom vi har arbetskläder på jobbet, tycker jag det är lite kul att göra dylika collage. Det är skönt att inte behöva gå i klackskor och perfekt strykta kläder dagligen. Men visst tycker jag ibland att det vore roligt att klä upp sig lite extra i vardagen också. Nu blir det mest tränings-/mjukiskläder för min del, speciellt när det är slaskigt och kallt och en måste ha tjocka ytterkläder på sig utanpå. Men till helgen är det roligt att klä sig lite finare än ett par prassliga byxor, gummistövlar och mössa.
Väntar (jaja…) mycket på vår och sommar då en äntligen kan börja gå med lättare kläder samt kjol och klänning!

ps. Säg mig, vad anser ni om dessa collage inlägg?
silje

2 reaktioner på ”Spring

Kommentera / Leave a comment

