Vill ni hjälpa mig?


Jag sitter som bäst och klottrar lite idéer i min fina bok. År 2013 är mitt bästa bloggår hittills, men jag hoppas på att 2014 ska bli ännu bättre. Därför skriver jag nu ner mål och idéer för bloggandet. Det vore jätte snällt om ni villa hjälpa mig utveckla bloggen och svarade på följande frågor:

Namn, ort samt ålder? (frivilligt)
Hur hittade du till min blogg och hur länge har du läst den ungefär?
Vad gillar du med min blogg och vad tycker du om att läsa om här – ja, vad får dig att kika in på nytt här?
Hur ofta läser du bloggen?
Är det något du gärna vill se mera av i framtiden?
Vad tycker du om layouten, är det lätt att hitta här på bloggen och är den lättläst?

Ni får gärna svara på alla frågor, men om ni hellre svarar bara på ett par av frågorna är jag också tacksam – allt hjälper. Kommentera med namn eller anonymt, och har ni en blogg får ni gärna lämna en länk så att jag kan kika förbi. Övriga kommentarer är även väldigt välkomna, hoppas verkligen på att kunna utvecklas och förbättra bloggen!
Tack på förhand!

silje

Kommentera / Leave a comment

