Black & White

Äntligen börjar veckan lida mot sitt slut, känns verkligen bra med fredag imorgon. Vet ni, jag planerar att ta och lufta kameran ordentligt i helgen – hur låter det? Fick tips om att lufta kameran och fotografera något utanför min bekvämlighetszon, vilket jag tycker låter alldeles ypperligt. Gatufotografering föreslogs, vilket jag ska prova på men tänkte även prova på dubbel exponering eftersom min nya kamera har en sådan funktion!! Tycker det är så otroligt häftigt och kreativt. Hoppeligen håller ivern i sig enda tills de lediga dagarna är komna. Återkommer med bilder och sådär!

It’s finally Friday tomorrow guys! My plan is to take my camera out for a proper photo session. Gonna try some street photography and double exposure for sure. I’ll be back with pictures during the weekend! 
silje

Kommentera / Leave a comment

