Inredning: Hallen Sneak Peek #2



Jag kan vara väldigt impulsiv av mig, får jag en idé eller inspirationsflöde vill jag göra det genast! Vill inte vänta en endaste dag. Ibland blir det så att jag struntar i hela idén bara av den anledningen att jag inte har materialet som behövs och butikerna är stängda. Men det är kanske lika bra ibland. Just nu vill jag bara få allting färdigt, men det lär nog dröja en tid ännu med väggdekorationen. Får ge mig till tåls och vänta snällt bara.
I’m really impulsive sometimes, especially if it concerns new ideas for decorating or redecorating the apartment. I usually have a hard time waiting until the stores open, and some times I get so frustrated that I give up my idea that seems brilliant at the time. That’s probably for the best some times. I kindly have to wait, since I’ve nothing for the wall decoeation yet – so it will be a while before everything’s done.
silje

4 reaktioner på ”Inredning: Hallen Sneak Peek #2

Kommentera / Leave a comment

