Att vara uttråkad

Blir ni någonsin så uttråkade att ni blir irriterade och oförmögna att göra något över huvudtaget eller är det bara jag? Jag upplever ett sådant moment i skrivande stund. Har kommit på en del saker som jag kunde tänka mig göra, men är för uttråkad för att ens påbörja något!? Förstår ni känslan? Har läst alla bloggar, har sett på hjärndöda Paradise Hotel, har kollat en drös med youtube videon och allt annat jag gör då jag annars är uttråkad – men inget hjälper… Ålar omkring på soffan, ligger upp och ner eller hänger på de mest underliga vis. Stör sambon som kodar, ropar vad ska jag göööööraaaa och får till svar att jag ska blogga varpå jag suckar jag har inget att skriva och ingen vill läääsaa (fiskar kommentarer)….

Känner att jag är i stort behov av att vara smärtfri och få resa runt lite – ens för en förlängd helg.

silje

4 reaktioner på ”Att vara uttråkad

  1. Hej Silja!
    Känner nog igen mig…man kan ju gå upp i linningen när man är uttråkad men för det mesta brukar det bara vara en kort stund. Ha en fin kväll…kram Anita

Kommentera / Leave a comment

