Inredning & Spenderarbyxan


Idag kände jag att spenderarbyxan klämde lite extra och inredningstanden råkade också värka lite, lite mer än vanligt. Vad händer då? Jo – då tar jag fram papper och penna och börjar planera vår tambur som ser ut som en studerande lägenhet gone bad! Den har irriterat mig så fruktansvärt länge nu, och precis varje gång jag går genom den – vilket ju är ett antal gånger per dag. Vi har inte riktigt vetat hur vi vill inreda den smala tamburen, men efter en plötslig kick av inspiration har vi nu det som behövs. Så det blev en sväng via IKEA idag. Hittade det vi behövde, samt lite små grejer bl.a. från den nya serien Bråkig.
Det enda jag behöver för att göra allt komplett är en tapeten PiP Chinese Rose Green av Pip Studio som jag ska tapetsera på en stor skiva och sedan hänga på väggen ovanför möbeln som ska gömma våra skor. Tapeten är så älskvärd, men skulle även göra mig många euron fattigare. Men jag vill? Har den i min köpkorg, och det är bara för mig att fylla i mina uppgifter så skulle den vara på väg hem till lilla Ekenäs. Ska jag, borde jag och kommer jag att klicka hem en rulle? Ni kan vänta er nya inredningsbilder så småningom.

Finally – some inspiration! We’ve been thinking and thinking about how to decorate our hallway, it’s not the easiest one due to its shape. But today I got inspired and put all my thoughts down on paper. We went to IKEA, and the only thing missing now is the amazing PIP Chinese Rose Green wallpaper from Pip Studio. Not sure if I’m gonna get it though, I really really want to though. I’ll be posting pictures as soon as possible!
silje

Kommentera / Leave a comment

