10 fakta ni kanske inte visste om mig


1. Jag blir sur/lätt irriterad då jag är hungrig
2. Ibland talar jag i sömnen
3. Jag har fortfarande en mjölktand
4. Jag har tagit sång- gitarr- och pianolektioner
5. I vissa situationer kan jag bli tyst och blyg men om jag känner mig bekväm är jag raka motsatsen och väldigt social
6. Några månader efter att jag fyllde 19 år åkte jag till Nederländerna som Au-pair
7. Jag älskar att resa, kollar flera ggr/vecka på flygbiljetter
8. Jag är rätt känslig som person, lätt till skratt men även lätt till tårar
9. Då jag lägger mascara på fransarna gör jag höger öga med höger hand och vänster med vänster hand
10. Skulle gärna ha fler läsare på bloggen, men är rädd för att lägga ut bloggen på facebook – trots att vem som helst kan hitta den ändå
silje

2 thoughts on “10 fakta ni kanske inte visste om mig

  1. Detdär med att lägga mascara är ju intressant för jag trodde ju att det var NORMALT att göra det så som vi, du och jag gör det! Men icke… hur lyckas dom andra göra det med samma hand utan att kladda ner hela ansiktet? Vi är helt klart dom som tänker mer logiskt! ;)

    • haha jag trodde det samma tills jag insåg att jag är den enda av mina vänner som gör så :DD Och jag funderar också hur tusan man kan lägga mascara med höger hand på vänster ögats fransar!? :O ;D
      Det är intressant då man märker att en del saker gör man mera med vänster hand :)

Kommentera / Leave a comment

