Comfy Outfit


Under den senaste månaden har jag endast en handfull gånger haft byxor på mig p.g.a. ligamentsmärtorna kring sittbensknölen och vänster om sacrum (korsbenet på svenska?). Har allra mest gått omkring i mjukisbyxor, leggings eller pyjamasbyxor för att det inte ska spänna. Dock spänner ju inte Dr.Denim byxor något särskillt, men alldeles tillräckligt för att det ska provocera smärta. Det har inte precis varit produktiva dagar i det senaste, hade planerat läsa och plugga lite – men är alldeles för trött, slut och yr. Har inte precis något spännande att rapportera. Men idag har jag iaf gått lite på stan med Sabina och hennes mamma, vilket var trevligt.
silje

2 thoughts on “Comfy Outfit

  1. Svar: åh vad roligt att du tycker de tack tack :) jag tycker sen igen att din bild är så fin! Har du fjärrutlösare till din kamera?

    • Ingen orsak :)
      Jepp jag använder mig av fjärrutlösare, och försöker dölja den så gått det går på bild. Tycker det ser lite fånigt ut om man ser fjärrisen på bild :D

Kommentera / Leave a comment

