Trip Down Memory Lane

Idag har jag legar rätt lågt, rättare sagt horisontal läge nästan hela dagen. Undrar just hur mycket jag sov mitt på dagen. Blev otroligt illamående av värktabletterna helt plötsligt och var nära att svimma en gång. Piggnade till lite mot kvällen, och fick för mig att lyssna på alla band som jag avgudade under mina tonår.
Magiskt nog kommer jag fortfarande ihåg alla orden till mina favoritlåtar. Så många minnen, så många känslor och tankar som kommer tillbaka – nästan som att vara tillbaka i mitt 14-18 åriga jag.
Så ikväll har jag bland annat lyssnat på Simple Plan och Sum41 samt inte att förglömma Jesse McCartney och låten Beautiful Soul. Jag lyssnade även en hel del på Nightwish, Iron Maiden och Sonata Arctica i mina yndre dagar. Vilka var era favorit band under tonåren?
Förresten, under den senaste tiden har det kommit en hel del nya läsare och det vore roligt om ni också följde mig på Bloglovin!
Klicka på ikonen: Follow on Bloglovin
silje

3 thoughts on “Trip Down Memory Lane

  1. kikar in här på din blogg för första gången och måste säga att den är hemskt snygg! hela upplägget, designen osv! mycket mycket snyggt! :D

    //paulinasuonvieri.blogg.se

Kommentera / Leave a comment

