Search engine terms – Silje Therese photographer girly things

Jag tycker det är väldigt roligt att kolla hur ni kommit till min blogg – d.v.s. via vilka sidor och sökord. Idag har bland annat sökord som Silje Therese photographer girly things och girly things photographers använts. Det inlägg som fått överlägset mest likes och visningar är inlägget Girly Things, ett inlägg med Iphonebilder och Instagram filter av en uppsätning av bl.a. armband och nagellack.
Eftersom det inlägget fått rätt mycket uppmärksamhet och visas så gott som varje dag bestämde jag mig för att ta några nya Girly Things foton – och denna gång med kameran. Jag tänkte för en kort sekund att kanske det här är vad folk vill se i min blogg!?
Egentligen vet jag inte riktigt vad som får läsarna att klicka in sig här på lill bloggen min. Så ni får väldigt gärna lämna en liten kommentar med vad ni gillar med min blogg och vad som får er att klicka in här!
Så nu kan ni vänta er lite ”girly” bilder framöver.
silje

Kommentera / Leave a comment

