AUSSIE COLOUR MATE

Nu har jag gjort som ”alla andra” och köpt mina första Aussie produkter – shampo och balsam. Har länge varit nyfiken på huruvida dessa är så fantastiska som alla säger. Jag måste erkänna, de är amazing!? Jag har bara ett få tal gånger köpt dyrare hårprodukter från frisörsalonger, vilket betyder att jag tidigare nöjt mig med shampo och balsam för bara några euron från K-market. De här två flaskorna som jag köpte nu var nedsatta med 5€/st så jag föll för deras trick och köpte dem, men det är inget jag ångrar! Har tvättat håret med dem nu några gånger och måste säga att håret blir faktiskt väldigt lätt och glansigt och blir inte lika fort fettigt som med de andra shampona jag använt. Så nu är jag antagligen hooked på Aussie produkter och kommer aldrig kunna använda något annat, typ. 5 / 5 kangaroos and I just joined the Aussie club!
silje

3 reaktioner på ”AUSSIE COLOUR MATE

Kommentera / Leave a comment

