Photoshop & ny favorit blogg



God kväll i stugan!
Tänkte att jag skulle dela med mig av en av mina absoluta favorit bloggare och blogg, nämligen Elin Kero’s blogg Nevnarien! Elin tar väldigt fina bilder, gör olika videon med foto- och photoshoprelaterade tips samt tutorials. Dessutom är hon väldigt rolig.
Jag har följt denna tutorial då jag redigerade bilden ovanför texten. Inte alls så svårt, då Elin förklarar väldigt bra och koncist. Ska absolut redigera flera bilder på detta sätt, måste bara komma mig ut och ta några ordentliga bilder i dagsljus. Så, kolla gärna in hennes blogg med massor av tips och inspiration om du är intresserad av foto och film!
silje

2 reaktioner på ”Photoshop & ny favorit blogg

Kommentera / Leave a comment

