GOSH Smokey Eyes Palette


En ny ögonskuggspalett av GOSH. Gillar verkligen olika bruna och nude nyanser. Har inte provat denna ännu dock. Kanske jag gör lite swatches om någon är intresserad?

Har förresten tänkt på en sak... Jag har väldigt svårt att ‘nischa’ min blogg, liksom hålla mig till en viss sak – ex. enbart inredning. Svårt då en har så många olika intressen och inte kan välja enbart ett. Ska en tro på blogg experterna så kan bloggen vara nischad för att vara mer attraktiv. Jag har dock insett att det nog inte är möjligt för mig. Vad tycker ni, är nischade bloggar bättre?
silje

4 reaktioner på ”GOSH Smokey Eyes Palette

  1. Jag tycker att bloggar som behandlar lite av varje och särskilt vardagsbetraktelser och egna tankar mellan varven är mycket intressantare än supernischade bloggar :)

Kommentera / Leave a comment

