Återblick: Juli 2013


De två första veckorna i juli hade jag tjänsteledigt och försökte njuta så mycket som möjligt av sommaren och dess härligheter. Började dagarna med god frukost och kaffe innan det var dags att gånga dagen. Bland annat låg jag på stranden med en bra podcast i lurarna och slumrade till då och då. Jag bjöd mina vänner på hemlagade hamburgare och Cakepops som jag för första gången bakat. Vi åkte med familjen båt till Hangö och åt pizza samt glass. Jag umgicks även en hel del med Sabina. Vi tog roliga bilder med melonskal och spenderade en hel dag i Tallinn med shopping och god mat. En mulen dag lagade vi även egna karma halsband. En eftermiddag såg jag Mio min Mio på Raseborgs sommarteater i trevligt sällskap. I slutet av juli fyllde sambon år och dagen till ära bakade jag en marble cheese cake. Under sommaren var vi på tre gårdsfester.

I juli började vi också få mera ordning på lägenheten då vi fick matsalsbordet, stolar samt vitrinskåp. I juli började jag även satsa mera på bloggen genom att endast lägga upp bilder som jag tagit med kameran. Det märktes, eftersom statistiken ökade i takt med att bilderna blev bättre.
silje

Kommentera / Leave a comment

