Återblick: Maj 2013


I maj kände jag mig ännu väldigt ledsen. Som tur hade våren kommit och allting började ljusna. Jag försökte pigga upp tillvaron med nya vår- och sommarkläder. Jag åt också årets första mjukglass nere vid hamnen. Vi firade 3 årsdag med att åka till Iso Omena för shopping, god mat och efterrätt. Den 16e maj blev jag hela 24 år och fick ett fint infinity halsband. För födelsedagspengarna köpte jag mina efterlängtade Clubmaster solglasögon. I maj avslutades även C-kursen. I maj började även luta mot att distans sambon skulle få jobb i Ekenäs och vi var och tittade på en alldeles ljuvlig lägenhet. Jag inhandlade även min första inredningsstege i hopp om att få lägenheten i mina drömmar. Vi firade även mamma som blev utexamninerad närvårdare i slutet av maj.
silje

Kommentera / Leave a comment

