Återblick: April 2013


April var en månad med mycket nytt, således blev det inte heller mycket bloggat för min del. Den 8e april började jag ett nytt jobb, och således min tredje anställning som fysioterapeut det året. Jag kom att älska detta varierande jobb där min yngsta klient va 2 månader och den äldsta 93 år. Nu när jag tänker tillbaka på allting, så har jag verkligen lärt mig så otroligt mycket inom mitt yrkesområde år 2013 att det inte är riktigt klokt!

Tydligen åt jag även brunch på Fazers Café med sambon, blev förälskad i bareMinerals foundation pudret samt min rosé färgade klocka från asos. Jag bakade även en Dulce de Leche cheesecake med pekan nötter till mammas födesedag. Månaden inleddes med kinesio tape kurs. I april var det även dags för del 2 av C1/C2 kursen, efter vilken jag fick ett sorgebud.

April förde även med sig en stor sorg, 20e april somnade min morfar in och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Grät floder länge länge efteråt och det var även en orsak till varför bloggen var tyst en längre stund. Vi åkte till Norge för begravning. Begravningen var väldigt vacker men så sorglig – en mycket tung dag. Skönt att kunna va där för mommo och ha hela släkten runt sig.
silje

Kommentera / Leave a comment

