Nike Obsession

Nu är det som så att… Jag har utvecklat ett litet beroende till Nike’s färggranna träningsskor. De här ska jag dock inte träna i. De ska få bli vardagsskor, måste försöka gå mindre med converse i vår/sommar/höst eftersom det inte är det mest optimala för mina fötter. De här har dessutom lite pronationsstöd, och jag känner verkligen att de stöder upp fötterna och för knäna i en mer optimal ställning. Föreställer mig City semestrar med dessa läckerbitar på fötterna.

På tal om City semester, så är jag väääldigt sugen på ett förlängt veckoslut i London på våren. Gärna kring min födelsedag i maj. I så fall åker de här skorna definitivt på. Finns det något som heter Sporty Chic? Om inte, så ska jag införa den stilen.

silje

Kommentera / Leave a comment

