Återblick: Februari 2013


I början av februari var vi ännu i Norge. Jag spenderade tid med morföräldrarna, sov som en stock, fotograferade samt smakade på valkjött för första gången. I början av året började kameran få fokuseringsproblem plötsligt. Februari kom även att bli sista gången vi såg kära morfar. Kommer ännu så bra ihåg hur jag kramade honom då han låg i sängen tidigt om morgonen och han sa takk for allt Silje. Sedan påbörjade vi resan till Trondheim där vi spenderade dagen och bland annat besökte det ljuvliga café Fairytale Cupcakes.

Februari är även månaden då jag fick upp ögonen för nätshopping, och klickade hem lite grejer från ASOS. Jag gick även på olika loppisar och second hand affärer med Sabina och fyndade min första Dame Jeanne flaska. För övrigt minns jag att jag längtade massor till våren och var urtrött på all snö som låg där ute. Jag protesterade mot kylan genom att köpa transparenta skjortor, helst i någon grann färg samt genom att köpa tulpaner. Jag drömde även om ett par Ray Ban clubmasters till sommaren.

Dessutom vände turen för mig. Jag fick jobb som fysioterapeut på min gamla praktikplats samt en intervju till ett jobb som jag verkligen ville ha och där till kom jag med på C1/C2 kursen som betydde extra pluss kunskapsmässigt. Bloggmässigt så fick jag för första gången förfrågan om samarbete.
silje

2 reaktioner på ”Återblick: Februari 2013

Kommentera / Leave a comment

