OFF

Hoppas det nya året har börjat bra för er. Här har det varit tyst några dagar, men har varken haft ork att lägga på datorn eller ens prova nya kameran desto mera än några bilder på mina snart döda rosor. Det är nämligen så att jag har haft väldigt ont i ryggen och neråt de två seanste veckorna, och igår var den värsta dagen hittills. Antagligen den gamla skadan som ger sig till känna ordentlig igen. Så efter jobbet gick ja upp till jouren eftersom jag inte klarade av smärtan längre, fattar inte hur jag tog mig igenom arbetsdagen eftersom jag knappt kunde sitta eller stå… Två timmar på jouren, två sprutor, tre värkmediciner, en remiss till omt samt en remiss till ortoped och så slutligen en veckas sjukledigt på det. Är riktigt trött och slut idag, men ryggen känns lite bättre efter alla sprutor och piller. Hoppas innerligt att det är mycket bättre tills nästa vecka då jag ska sitta på kurs i två dagar. Inte den bästa början på året, men resten av året ska nog bli bra, det har jag bestämt!
silje

4 reaktioner på ”OFF

  1. Sjukt i nedre ryggen kan också vara njurinflammation fick jag lära mig i maj 2013… :S Ta vara på dig och hoppas det börjar kännas bättre snart!

    • Jepp det stämmer! Dock är det här orsakat av en olycka i somras då jag fick åka ambulans.

      Tack ska du ha! :) Känns bättre nu efter lite vila, sprutor och piller.

Kommentera / Leave a comment

