Romjulssalg #2


Kappa från Halonen: Laura Trendy Line Lt. Grey 139€ 111,90€

Klassiska stövlar från Halonen: Lamica i färgen Cognac 179,90€ 89,95€

Dessa är jag mest nöjd med, en snygg kappa samt stövlar i brunt läder. Detta är verkligen något som saknats i min garderob, behöver skärpa mig med vissa basplagg och sådär. Converse, jeans och militär jacka kanske inte passar till alla tillfällen… hehe. Så nu när dessa var nedsatta, tyckte jag att det var bra att passa på – trots att det ändå var mycket pengar som spenderades. Varför får jag alltid dåligt samvete? En annan sak jag undrar på är hur skorna kunde vara såpass mycket nedsatta? Okej, det var typ sista paret – men ändå!? Det vore intressant att veta inköpspriset på alla plagg och skor. Cardiganen som jag köpte på Carlings herrsida var ju också nedsatt från typ 70€ till 10€, hur är det ens möjligt? Ni får hemskt gärna förklara det för mig.

Kappan provade jag på skoj, men fell in love ögonblickligen!? Jag har aldrig varit den som klär sig i stiliga och ytterst kvinliga kläder. Men jag ska erkänna, att jag verkligen kände mig fin i kappan. En stor skillnad från mjuksikläder och en stor toffs mitt på huvudet.
silje

Kommentera / Leave a comment

