Kreativt självporträtt & pinsamheter


Jag tycker det är lite skämmigt att lägga upp bilder som detta här på bloggen, men det är trots allt min blogg – mitt kreativa avlastningsställe!
Fick plötsligt inspiration att försöka fota lite porträtt, men hade ingen jag kunde fota så det fick bli självporträtt istället. Inte det lättaste att både agera framför och bakom kameran. Som tur finns ju fjärrutlösare, men med en kamera som fokuserar dåligt är det inte lätt och att inte se skärmen är ju heller inte det lättaste. Så tyvärr blev många bilder rätt suddiga. Hur som helst var det roligt att fota lite raw bilder samt leka med skrivbordslampans ljus.
Möjligen kommer det fler bilder en annan gång, om jag inte dör av embarrassment och raderar alla bilder. Det är okej om ni vill skratta.
silje

2 reaktioner på ”Kreativt självporträtt & pinsamheter

  1. Jag älskar självporträtt, men jag känner igen mig i skammen av att själv publicera ett. Jag har jättemånga kreativa och mindre kreativa självporträtt som blivit till sena kvällar när jag varit uttråkad, och fast jag tycker om dem så behåller jag tyvärr oftast dem för mig själv.

Kommentera / Leave a comment

