Testar tålamodet

eller jag menar macro objektivet…

Inte det lättaste då jag vill att kameran ska samarbeta och fokusera medans den totalvägrar. Får väl köra på manuell fokusering då bara. Så med stativ, fjärrutlösare och MF fick jag några bilder åtminståne. Motivet är ett armband som jag fått av mina föräldrar i julklapp.

Nu som julen i princip är över och vi inte haft det minsta snö, känns det väldigt onödigt att det kommer snö över huvudtaget. Jag längtar ihjäl mig till att krypa omkring bland blommor och kryp i trädgårdare eller skog. Nå, kanske om 4-5 månader – suck!
silje

2 reaktioner på ”Testar tålamodet

Kommentera / Leave a comment

