O.P.I


De som känner mig, vet att jag verkligen älskar nagellack samt leka med olika designs och mönster. Eftersom långa naglar inte är praktiskt inom min branch har jag allt mer sällan fixat naglarna i olika färger. Men när det finns tillfälle och tid sätter jag ner mig och börjar fixa naglarna i olika former och färger. Dessa tre nagellack fick jag av Sabina i julklapp, – mina första O.P.I lack faktiskt. De är av Maria Carey’s collection liquid sand, rosa och lila färger med glitter. Färgerna på bilden är lite missvisande. Sitter som bäst och inte bryr min hjärna med världligare saker än vilken färg jag skall välja till nyårsafton. Skönt med dylika dagar måste jag säga, för efter nyår river det igång på allvar igen med diverse utbildningar + jobb som vanligt.
silje

Kommentera / Leave a comment

