Food Photography


Det är rätt sällan jag handlar i Lidl, men idag åkte vi dit. Det är nästan som att gå i matbutiker utomlands – det finns så mycket annorlunda och intressanta produkter. Köpte hem bla. ett par croissanter, kronärtskocka samt deras läckra skinka. Helt otrolig combo om ni frågar mig.
På tal om mat, gillar ni att fotografera mat eller efterrätter? Jag gör det, har alltid stora visioner i mitt huvud över den perfekta bilden men alltid blir det inte lika fint. Jag har fått en kokbok samt dessertbok och former för mat- och dessertlagning. Då jag hittar tid och inspiration ska jag laga något fint och gott samt försöka ta några fina bilder. Hoppeligen med en ny kamera! Ikväll bestämde jag mig för vilken kamera det blir, och nu är den beställd. Är verkligen uppspelt över att få mina händer på den.
silje

Kommentera / Leave a comment

