Mellandagar


Igår kändes det som om kanske bloggstatistiken skulle nå nya höjder, och visst slog den både mitt förra ”rekord” samt uppnådde det jag hade lagt upp under hösten som mål. Två rekord på en dag, det kändes väldigt roligt! En änskar ju alltid att alla som kikar förbi på bloggen skulle stanna kvar en stund samt återvända dagligen. Men riktigt så är det ju inte. Hur som helst, jag är väldigt nöjd över att statistiken gått upp och hoppeligen fortsätter den hållas kring dessa siffror. Är så tacksam för att ni kikar in här dagligen.
Idag var vi till Sello, jag skulle köpa ny kamera – men den var utsåld i butiken. Tänkte att jag inte heller skulle köpa något, men så råkade jag hitta lite alltmöjligt – en del klassika saker som kappa och stövletter i brunt läder. Är faktiskt nöjd med dessa, trots att det sved lite och gick emot min plan.  JA, jag vet – jag är en svag människa, men mamma övertygade mig att jag behöver klassiska plagg…. Skyller på det.

Har inte hunnit skriva något idag eftersom vi åkte tidigt på morgonen och kom hem först nu, vi var nämligen även via Kyrkslätt och hälsade på några vänner. Hörs imorgon!
silje

Kommentera / Leave a comment

