XMAS CAME EARLY – STAR FILTERS


Idag har jag varit som ett litet barn! Har kollat postlådan x-antal gånger i hopp om att där skulle finnas ett litet paket till mig. Och kolla! Det fanns det faktiskt, och där låg mina två star filter till kameran. Hade drömt om att fotografera julgranen och andra ljus med dessa filter, och nu blev den drömmen sann! Så bred er på en massa bilder med ljusstrålar som tindrar. Dessa filter ger 8 ljusstrålar, köpte ett filter till vardera objektiven eftersom de kostar under 10€/stk! Jejee! Var lite orolig att jag beställt dem för sent, men i torsdags skickades de iväg och idag hittade de fram till min postlåda från Sverige.
silje

Kommentera / Leave a comment

