4e advent


Idag verkar väldigt många ha pyntat granen, det ska vi också göra men imorgon. Hemhemma alltså, här i lägenheten har vi pyntat redan för någon vecka sedan som ni vet, vem vill ha en naken plastgran liksom?

Jag är mycket tillfreds med den här dagen på något sätt. Vi har slagit in de sista julklapparna, städat samt hunnit kolla på lite serier innan klockan 14:30 så sambon åkte iväg mot sina hemtrakter. Jag fick däremot besök av finaste Lotta, och av henne fick jag en flaska glögg som jag inte sett tidigare. Sitter faktiskt som bäst och dricker av den, och den är verkligen god. Ska visa bild imorgon. På kvällen åkte vi till min storebror m.fam. där vi ätit bl.a. pepparkakor och salta kex med olika ostar samt druckigt glögg och rödvin. Barnen längtar ihjäl sig till julafton.

En riktigt fin 4e advent, tror jag kommer somna riktigt gott inatt och hoppeligen mojnar stormen snart också.
silje

4 reaktioner på ”4e advent

  1. Du har en sån härlig blogg tjejen, keep it up!

    Var super schysst och hjälpa mig att välja mellan mina två paljett klänningar, kan ju bara inte välja!! Då är du bäst!

    God Jul och Gott Nytt år!

Kommentera / Leave a comment

