New in: L’oreal Paris

loreal

Tänkte att jag skulle visa något annat än julbilder emellan. Inhandlade dessa idag på förmiddagen. Efter städningen ska jag försöka fixa naglarna fina inför juldagarna, vet inte riktigt hur ännu. Har även märkt att jag fått upp intresset för blush, märkliga grejer.

Var även på café med Sabina och hennes mamma. Det finns så mycket gott på Carl de Mumma, att jag alltid har svårt att välja. Smakade idag på en vitchoklad & passionspralin – helt underbar. Vi fann även ut att det finns Voluspa doftljus i  Ekenäs!! De doftar så underbart, det kan hända att jag i misstag kommer införskaffa ett sådant efter Jul. Och vet ni vad, idag råkade jag ‘hitta’ mina pengagömma vart jag sparat mina födelsedagspengar från i maj – en trevlig överraskning för jag trodde att det inte skulle va mycket kvar eftersom jag tagit lite nu och då från den.
silje

4 reaktioner på ”New in: L’oreal Paris

Kommentera / Leave a comment

