Julen närmar sig med stormsteg, skink diss och nåldynor

gran
Pakethögen under vår gran har förökat sig igår kväll, och nu är sista julklappen inhandlad. Måste säga att jag verkligen älskar att sitta och packa paket och pyssla på. Medans jag packade paket snurrade Home Alone 2 i rutan. Överskande nog mindes jag inte så mycket av filmen, trots att jag sett den många gånger? Typ tjuvarna och tanten med duvorna kom jag ihåg!? Märkligt.
Nu har jag iaf sett tre julfilmer i år, Home Alone 1 & 2 samt The Holiday. Kommer antagligen kika på dem igen inom kort, totalt älskvärda! En sak som jag också undrar över, varför är det typ bara jag som är uppselt över julskinkan? Alla andra ba åh i år ska vi nog bara ha en lite skinka, men massor med sill och fisk – mmm det är så gott! Jaha? Skinkan slår nog slemmiga fiskbitar på burk och nåldynor på silverfat 100 gånger om. Sorry fish-loverZ
silje

Kommentera / Leave a comment

