”Burrito”


Idag blev jag sugen på allt möjligt, men hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle göra för mat. Kom sedan på att jag kan blanda ihop allting och rulla in det i en tortilla och slänga det i ugnen. Det blev en estetiskt ful burrito, men som istället är väldans god. Köpte kycklinglår, grynost, salsa, sallads mix, jalapenos och kronsärtskocka och försökte klämma in dem i en mörk tortilla plätt. Men som ni ser höll den inte riktigt ihop, trots att jag nita fast den med cocktailsticks.
null

Kommentera / Leave a comment

