Kaffebokeh

IMG_7150
Den här bilden knäppte jag i samband med att jag filmade några klipp från lägenheten. Tyckte att det var så häftigt att julstjärnan i fönstret speglades i kaffekoppen beroende på hur jag vinkalde kameran, så jag var bara tvungen att föreviga det även på bild. Vi kan kalla bilden för kaffebokeh, vilket passar bra eftersom jag älskar både kaffe och bokeh effekter.
asilje

5 reaktioner på ”Kaffebokeh

    • Tack :) tycker den blev rätt häftig! Har en annan där kaffekoppen e ur fokus och bokehn är i fokus och då ses som stjärnor istället så som de egentligen är! Märkliga grejer!

  1. Ping: Motsatsen till kaffebokeh bilden | Silje Therese

Kommentera / Leave a comment

