#olengaga

IMG_7317_1

Idag råkade jag komma över en tävling som NRJ ordnar. Tävlingen går ut på att publicera t.ex. en Lady Gaga look-a-like bild på sig själv på Instagram och hashtagga den #olengaga. Vinnaren får en resa någonstan under 2014 där Lady Gaga uppträder.

Eftersom jag inte hade något bättre för mig ikväll tog jag fram mina oanvända ansiktsfärger och började experimentera lite halvhjärtat. Det visade ju sig vara urkul så jag gick all in och lade ett par strumpbyxor på huvudet och ett lakan runtom. Ovan ser ni resultatet på min immitation av Lady Gaga från musikvideon Applause.

Så sådant håller jag på med, medans andra går på parmiddagar eller fancy Cocktail partyn!
asilje

8 reaktioner på ”#olengaga

    • Tack så mycket! Det var riktigt kul att kläta på sig lite färg och sedan rigga upp kameran och ta lite bilder och efteråt editera lite så att färgerna kommer bättre fram! :) Roligt vore det att vinna också, men vi får se :)

Kommentera / Leave a comment

